Az egész történet egy tiszai vízi túrán játszódik. Szilvivel egy osztályba jártunk, de a barátságon kívül semmilyen más viszony nem fűzött egymáshoz minket. A túrán egy sátorban aludtunk és nagyon jól el voltunk a második este már több volt mint puszta barátság.

Este lementünk sötétedés után a Tisza partra és beszélgetni kezdtünk, majd úgy éreztem hogy muszáj megcsókolnom ezért ezt is tettem. Egy rövid csókkal kezdődött az egész majd elég sokáig smároltunk közben megszabadítottam a felesleges ruha darabjaitól és egy bugyiban ült előttem a kis drága és ekkor egy nagyot nevettünk. Majd ő is megszabadított a ruháimtól és meredező farkamat a kezébe véve, kezdte kiverni. Miközben a farkamon munkálkodott és a bugyija alá nyúlva a pináját kezdtem izgatni. A csaj teljesen nedves volt a kezem könnyen megtalálta a helyes utat. Az ujjazást annyira élvezte hogy a farkamat elengedte és kis gömbölyű melleit izgatta. A csaj már közel járt az orgazmushoz, mikor a farkamhoz kapott. Hanyatt feküdt elhúzta a bugyiját és beillesztette a farkamat a lucskos pinájába. Rövid idő alatt kétszer is elment miközben én egyre erőteljesebben kezdtem baszni. Már közel jártam a csúcshoz ő újabbat élvezett és ekkor a pináját tele pumpáltam a spermámmal. Mindketten aléltan feküdtünk pár percet majd újból izgatni kezdtem. A puncija még mindig ki volt tágulva és a spermám folyt ki belőle. Az újdonsült barátnőm négykézlábra állt és felkínálta nekem újból a punciját. Mögé ereszkedtem és lassan bele nyomtam a pinájába a farkamat. Ekkor arra kért hogy keményen basszam, mintha megerőszakolnám. Nekem sem kellett több és egyre gyorsabban mozogtam benne. A farkam már a méhszáját ostromolta, amikor egy nagyot élvezett. Én még bírtam és a melleit a kezembe véve folytattam a Szilvi baszását. Már éreztem hogy itt az elélvezés ideje amikor arra akart kérni hogy a seggét basszam meg. Én már nem bírtam volna ki és nem tettem azt amire kért. Ki akart fordulni alólam de nem hagytam, megmarkoltam a csípőjét és befejeztem a menetet. A vége nem nagyon tetszett neki, de azért mint elmondta nagyon élvezte. A Tisza partról lassan felsétáltunk és elmentünk megvacsorázni. Vacsora után újból lementünk a Tisza partra sétálni de most a smároláson kívül nem történt semmi mert az egyetlen nem evezésre használható ruhánkat nem akartuk összekoszolni, ezért inkább felmentünk és a sátorban folytattuk amit elkezdtünk. Levettük magunkról a göncöket és izgattuk egymást, majd hanyatt feküdtem és bele ült a meredező farkamba. A puncija csak úgy cuppogott majd megvonaglottunk és szinte egyszerre élveztünk el. Miután én egy időre harcképtelenné váltam ezért újból az ujjamé lett a főszerep csak most nem a punciját, hanem a segglyukát kezdtem izgatni. Nagyon tetszett neki ez az új érzés és hamar ellazította a záró izmát. Négykézlábra állítottam és a már ellazított segglyukába toltam az újra harcképes farkamat. Lassan ki-be mozogtam amit először nem honorált a drága mert fájt neki, de miután szűntek a fájdalmai egyre oda adóbban mozgott majd újból egyszerre élveztünk el miközben ő nagyokat nyögött. Valószínűleg erre a hangra valaki kihúzta a sátor ajtaját. Egy férfi és egy nő volt tőlünk pár évvel idősebbek. Nem zavartatták magukat azon hogy mi meztelenek vagyunk és megkérdezték hogy nem szállhatnak-e be ők is. Először gondolkoztunk majd úgy döntöttünk hogy miért ne. A csajt Gabinak a férfit Dávidnak hívták és mint kiderült nagyon járatosak a szexben. A csajom ott maradt Dáviddal én lementem Gabival az ő sátrukba. Gabinak sokkal nagyobb mellei voltak mint Szilvinek, de ő is nagyon csinos volt. Az este ellenére csak egy fürdőruha volt rajta és miközben a sátorhoz mentünk addig azon keresztül izgattam. Miután megérkeztünk egy rövid csók után kikapcsoltam a fürdőruha felső részét miközben ő az alját vette le. A puncija teljesen borotvált volt. Ő már ekkor teljesen nedves volt nekem meg a farkam állt az égnek. Egyből a farkam után kapott és a szájába vette. Nagyon jól dolgozott a szájával én közben a pináját ujjaztam. Én hamarosan a szájába élveztem, majd tovább ujjaztam de az ujjaimmal nem sikerült eljuttatni a csúcsra. Ekkor egy kis pihenőt tartottunk és elővett egy vibrátor készletet a táskájából. A vibrátorok arany színűek voltak és arra kért, hogy anélkül hogy a seggét izgatnám toljam fel neki. A vibrátor 23 cm hosszú volt és 5,5 cm átmérőjű. A csaj négykézlábra állt és azt mondta hogy kezdhetem. Óvatosan az alig látható nyílásához illesztettem és nyomni kezdtem. De nem csúszott beljebb. Erősebben kezdtem nyomni és beljebb is ment de ő irtózatosan ordított. Én tovább nyomtam miközben ő tovább ordított. Miután benne volt az egész elmondta, hogy ezt egy szexfilmben látták és most próbálta ki először és arra kért hogy kapcsoljam be. Én meg is tettem, majd kivettem a másikat, ami még nagyobb volt és a pinájába nyomtam. Miután teljesen benyomtam a 27 cm-es vibrátort mellé dugtam a farkamat is. A vibrátort bekapcsoltam miközben a farkam is ki-be járt. Néhány mozdulat után tele pumpáltam a pináját. Miután újból állt a farkam kivette a seggéből a vibrátort és a helyébe a farkamat tettem. A vibrátor teljesen kitágította a seggét, ezért a farkam könnyen járt ki-be. Miközben a seggét basztam a melleit markolásztam majd a seggét is telenyomtam a spermámmal. A menet után már csak beszélgettünk közben megujjaztam és visszamentem a sátrunkhoz. Szilviék is már csak pihentek és játszottak egymással de a csajom olyan volt mintha egy csorda férfi mászott volna végig rajta és baszta volna meg. Mint később elmondta a pasi először leszopatta majd a pináját kezdte baszni 29 cm-es faszával, és miközben a pináját baszta ő nyolcszor élvezett el és ettől teljesen önkívületi állapotba került majd miután kihúzta a farkát a pinájából a seggét minden előjáték nélkül kezdte baszni ami nagyon fájt neki. Mikor azonban megjelentem még javában a seggét baszta és mit sem sejtve a szájába adtam a már újra meredező dákómat. A csaj egyből szopta és hamarosan a csúcsra jutatott és megfogtam a fejét és teljesen a torkára nyomtam a farkam és így élvezetem tele a száját. Nagyon jó kaland volt nekem nagyon tetszett, bár utána a Szilvi pinája és segge napokig fájt, bár ezt én enyhítettem avval hogy még a kenuban megbasztam az egyik nap.